De club of vereniging: één grote verenigingredactie

Een probleem binnen een club is dat er vaak één of enkele personen verantwoordelijk zijn voor de website. De persoon die zorgt dat de ingezonden stukken en data op de site wordt getoond heeft vaak als een van de weinigen verstand van HTML. In het geval deze persoon dit via een beheer tool / CMS doet is de club nog steeds afhankelijk van één persoon.

Vele handen maken licht werk

Binnen VerenigingAssist is het mogelijk verschillende mensen verantwoordelijk te maken voor bepaalde onderdelen of pagina’s op de clubsite. Door een boomstructuur van leden op te zetten die elke voor een stukje verantwoordelijk zijn betrek je deze mensen nauw bij de club en kan de auteur (van wedstrijdsecretaris tot redactielid van het jeugdteam) ook direct op een gebruiksvriendelijke manier plaatsen. Extra schakels worden geëlimineerd en maken vele handen licht werk, zonder de controle te verliezen. Zo ontstaat er een web van leden die de clubsite voordurend up-to-date houden.

Slim rechtensysteem

Door dit slimme rechtensysteem wordt de verantwoordelijkheid gedeeld en ontstaat er één groot redactioneel apparaat binnen die club die nooit uitvalt!

één clubsite één verenigingredactie

Een aantal voorbeelden

Verslagen

David, gemachtigd om wedstrijdverslagen te schrijven, plaatst direct na de wedstrijd een wedstrijdverslag.

Afgelastingen

Een afgelasting wordt direct op de site geplaatst. Alle leden van dit team die zich hebben aangemeld voor een pushnotificatie, worden direct op de hoogte gebracht.