Elke doelgroep eigen behoeftes

VerenigingAssist gaat uit van de filosofie dat voor elke doelgroep binnen de vereniging passende software moet zijn, een aantal voorbeelden:

• Leden: Kunnen informatie inwinnen via APP, website en ClubTV over o.a. verenigingsinformatie, programma, eventementen, agenda, laatste nieuws, etc.
  • Aspirant-leden: Kunnen oriënteren en zich via de site inschrijven. Deze leden komen dan in de ledenadministratie voor de financiele afhandeling.
  • Vrijwilligers: Makkelijk inschrijven op een dienst of taak via de app en automatisch een pushnotificatie als herinnering krijgen. Ook taken ruilen als het niet uitkomt.
  • Websitecommissie: Niet meer 1 persoon verantwoordelijk, maar 1 grote redactie die nooit uitvalt. Elke redacteur verantwoordelijk voor een klein deel.
  • Bestuur: Verbeter uw communciatie met uw leden. Denk aan een module om het vrijwilligerswerk te organiseren of via een pushnotificatie (APP) of een nieuwsbrief (email) leden op de hoogte te houden. U als bestuur krijgt de credits van een goed lopende vereniging (qua communicatie en organisatie).
  • Voorzitter: Hoe beter processen binnen een vereniging zijn geautomatiseerd en vastgelegd, hoe minder u afhankelijk bent van vrijwilligers. Door verloop in vrijwilligers verliest de vereniging kennis. VerenigingAssist neemt taken over en de kennis wordt vastgelegd in de software. Zo blijft er meer tijd voor de kernactiviteit van de vereniging.
  • Ledenadministrateur: Leden houden hun NAW gegevens zelf uptodate via de APP of website.
  • Sponsorcommissie / sponsoren: Kunnen adverteren op website, app en KantineTV / narrowcasting. Van lead tot facturatie sponsormanagement.
  • Penningmeester: Hoofdpijn dossier nummer 1 van de penningmeester, hoe in ik alle contributie soepel? Volledig geautomatiseerd debiteurenadministratie. Prettige tools met automatische herinneringen die het proces versoepelen.
  • Feestcommissie: Een formulier plaasten op de website, waar bezoekers zich kunnen inschrijven voor een evenement. Gelijk afrekenen middels iDEAL en in het beheersysteem een mooi (naar excel exporteerbaar) overzicht van alle inschrijvingen.

Dit zijn slechts 10 voorbeelden. VerenigingAssist analyseert voordurend de informatiestromen binnen een club / vereniging en ontwikkeld voordurend door. Uw suggestie is ook welkom.

VerenigingAssist op Desktop en Mobiel
beheer verenigingsite verenigingvereniging