Partners VerenigingAssist

VerenigingAssist heeft verschillende partners en samenwerkingsverbanden waar we trots op zijn.

Johan Cruyff Foundation

Wij hechten veel waarde aan ons sponsorverband met de Johan Cruyff foundation. VerenigingAssist is official supporter Johan Cruyff Foundation. Dit goede doel, opgericht door vereniginglegende Johan Cruyff, stelt kinderen en gehandicapten in staat te sporten. Eigenaar van VerenigingAssist, Gerald Versluis, heeft zijn hele leven met enorm veel plezier en passie gesport en vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk kinderen en gehandicapten ook deze kans krijgen. Sport is een enorme uitlaatklep en verbindingsfactor. Daarom verbinden wij onze naam graag aan dit goede doel.

True Hosting

Sinds de opstart in 2006 is True al een sterke hosting partner van VerenigingAssist. True biedt dag en nacht enorme zekerheid voor ons platform VerenigingAssist.