Website: Verschillende layout mogelijkheden

VerenigingAssist heeft momenteel 3 standaard templates: De flexibel deluxe, de verticaal deluxe (variant 1 en 2) en horizontaal deluxe (variant 1 en 2). Alle 3 de templates zijn responsive. Dat betekent dat deze layout volledig automatisch meeschaalt met het apparaat dat de bezoeker gebruikt zoals mobiel, tablet, laptop, etc. De bezoeker heeft te allen tijde, wat voor device men ook gebruikt, een optimaal beeld en navigatiegemak.

De flexibel deluxe is de nieuwste template. U bent helemaal flexibel hoe u de website indeelt. U kunt allerlei widgets op de juiste positie plaatsen. Bij de overige templates, de verticaal deluxe en de horizontaal deluxe, bent u minder flexibel, daardoor zijn er twee varianten in het leven geroepen. Zie hieronder verschillende voorbeelden.

Custom layout

Daarnaast biedt VerenigingAssist een custom layout ontwerp aan. Deze custom made layout kunt u door ons laten ontwikkelen, of u kunt zelf (of uw sponsor) een ontwerp aanleveren die wij vervolgens implementeren. Met een custom made layout krijgt u een eigen uniek onderscheidend ontwerp, zonder dat u inboet op alle VerenigingAssist functionaliteit of updates. Vraag naar de mogelijkheden en kosten van een custom made ontwerp (bij voorkeur ook responsive) via [email protected].