Alles-in-1 oplossing

Website

Een website voor uw leden, sponsoren, aspirant-leden en supporters moet vooral informatief zijn. Omdat een groot gedeelte van uw bezoekers uw website bekijkt met mobiel of tablet is deze ook responsive: schaalbaar voor elk apparaat. Tevens mogelijkheid tot besloten pagina's alleen voor leden. Uiteraard kunt u uw website eenvoudig beheren middels een beheersysteem door 1 webmaster. Of nog beter een kleine redactie opzetten met specifieke rechten, zodat meerdere mensen voor delen van de website verantwoordelijk zijn. De vereniging is dan niet meer afhankelijk van 1 persoon. Niet onbelangrijk: u kunt geld verdienen met uw eigen website. Zie hiervoor Inkomsten vereniging

APP

Elke vereniging een eigen dedicated APP. Gepersonaliseerd en de vereniging bepaalt zelf welke modules geactiveerd moeten zijn. Elk lid van de vereniging kan gratis de APP downloaden voor iOS (iPhone) en Android. Pushnotificaties aan alle leden tegelijk of naar een bepaalde groep. Uiteraard ook weer mooie mogelijkheden voor uw sponsoren. En werkt uw vereniging met de vrijwilligersmodule: vrijwilligers kunnen zichzelf inschrijven op openstaande taken en krijgen een reminder/pushnotificatie wanneer de dienst is.

KantineTV / ClubTV / Narrowcasting

Als uw vereniging een kantine of clubhuis heeft, kunt u 1 of meerdere schermen ophangen. Wellicht hangt er al een scherm, dan heeft u alleen een mediaplayer nodig: een kastje die verbinding maakt met het internet, de tv en de servers van VerenigingAssist. In het beheersysteem kunt u aangeven welke informatie getoond moet worden op de schermen. U kunt dus te allen tijde op afstand, thuis of op kantoor, aanpassingen maken. U kunt de look en feel helemaal zelf bepalen en er zijn allerlei modules die u kunt activeren. Denk aan: sponsoren, het weer, files, nieuws, facebook, twitter, video's, agenda, youtube, eigen content, etc. Ook kunt u een lichtkrant laten meelopen onder in het scherm en kan alles worden geanimeerd.

Vrijwilligersmodule

Met de vrijwilligersmodule kunt u al het vrijwilligerswerk organiseren. Er zijn verschillende insteken. U kunt als coordinator zelf bepalen wie wanneer een taak heeft, maar u kunt ook de vrijwilligers zichzelf laten inschrijven op een taak in de agenda. Vrijwilligers kunnen ook onderling ruilen. Optioneel kunt u zelfs met punten werken, zodat vrijwilligers al dan niet verplicht per jaar een x aantal punten moeten verzamelen. U krijgt dan mooie statistieken hoeveel punten iedereen heeft gehaald, zodat u uw vrijwilligers ook kunt stimuleren, belonen en behouden. Als een vrijwilliger op een taak staat ingeschreven krijgt men een week voordat de taak begint en een dag voor de taak begint een herinnering via de APP (pushnotificatie) en per email.

Crowdfundingmodule

Een populaire module om bepaalde evenementen, acties of andere spaardoelen te financieren. Moet uw vereniging investeren, maar zijn er op dat moment geen financiele middelen, dan kan crowdfunding uitkomst bieden. Giften kunnen, afhankelijk van de hoogte, beloont worden in deze module. Verder is een koppeling met social media, zodat bezoekers hun gift kunnen delen. Doordat de actie viraal kan gaan op social media (twitter, facebook) wordt het bereik groter en krijgt de actie meer aandacht.

Nieuwsbrief

U kunt nieuwsbrieven versturen naar alle leden, naar bepaalde groepen met een specifieke functie of naar een specifiek team. U maakt eenmalig een mooie template en alle nieuwsbrieven worden in een uniforme huisstijl van de vereniging uitgestuurd. De nieuwsbrief zit ook gekoppeld aan de formulier module. U kunt hierdoor ook bijvoorbeeld in 1 keer alle mensen mailen die zich hebben ingeschreven voor een barbeque.

Inkomsten club

Zoals gezegd kunt u geld verdienen met onze Web, APP en TV oplossing. Traditionele sponsoren kunnen natuurlijk adverteren op de website, in de APP of op een scherm in de kantine (als er een clubhuis aanwezig is). Maar nieuwe media bieden u enorme kansen. Denk aan:
  • De ingebouwde crowdfundingmodule, zodat u een actie kunt opzetten voor een specifiek spaardoel (met social media koppeling)
  • SponsorKliks integratie: VerenigingAssist heeft een unieke samenwerking met SponsorKliks
  • Door VerenigingAssist gegeneerde advertenties en dataverzameling (retargeting). Opbrengsten minimaal 1 eur per lid per jaar
  • Inschrijfformulier voor een evenement met koppeling iDEAL
  • Merchandisingartikelen in de webshop die men kan afrekenen met iDEAL

Ledenadministratie

Allereerst is een ledenadministratie een uptodate bestand van NAW gegevens van al uw leden. Leden kunnen hun gegevens zelf uptodate houden via de website of APP. Deze module voorziet ook in contributie inning, middels automatische incasso of iDEAL. Deze ledenadministratie module is nog in ontwikkeling en komt begin 2018 binnen het pakket.

Sponsormodule

Middels deze module kunt lokale of landelijke sponsoren toevoegen aan de website, aan de app en/of ClubTV in de kantine. 2018 staat in het teken van de uitbreiding van deze module, zodat u ook sponsormanagement kwijt kunt. Vanaf het eerste contact (lead) met de sponsor tot de debiteurenadministratie (facturatie) van de sponsoren wordt volledig geautomatiseerd. U kunt contracten genereren en beheren en automatisch facturen uitsturen. Ook hiervoor geldt weer, dat we hiermee continuiteit bieden voor de vereniging bij verloop van mensen in de sponsorcommissie.

Allerlei andere modules

Webformulier, bestandsbeheer, vacaturebank, agenda, forum, FAQ, nieuwsmodule, wie-is-wie, polls, mediagallery, webshop, vraag & aanbod, email, statistieken, etc.
VerenigingAssist op Desktop en Mobiel