App voor uw verenigingvereniging?

Specifiek voor verenigingclubs hebben wij een app ontwikkeld voor Android (Google), iOS (Apple) en windows mobile (Microsoft). De app wordt centraal gevoed vanuit de VerenigingAssist database. Het programma, de standen en uitslagen worden volautomatisch gepubliceerd op de app.

Één keer invoeren en klaar

Dit betekent ook dat de webmaster / redacteur maar één keer bijvoorbeeld nieuwsitems of afgelastingen invoert en deze worden gepubliceerd op de website, ClubTv (Narrowcasting) en dus de app. Men hoeft maar één keer informatie in te voeren en wordt direct gepubliceerd op alle mediums.

Ruimte voor sponsors

De app is volledig advertentievrij. U kunt wel advertenties/banners verkopen aan uw clubsponsoren, daarvoor is uitgebreid ruimte voor ingebouwd.

Pushnotificaties

(Automatische) herinneringen van bijvoorbeeld een vrijwilligersdienst of afgelastingen kunnen worden gestuurd naar de betreffende personen of naar een specifiek team. Of wellicht heeft u belangrijk nieuws voor heel de club, zodat u via een pushnotificatie alle leden in een keer kunt benaderen via de app.

Live wedstrijden

Bezoekers van wedstrijden kunnen via de app direct eigen content toevoegen. Als er bijvoorbeeld gescoord is, kunnen mensen aangeven wie, wanneer, op welke manier (bijvoorbeeld kopbal) heeft gescoord en wie de assist heeft gegeven. Ook kunnen bezoekers live berichtjes en foto's plaatsen. Tevens is het mogelijk om een wissel, kaart of tussenstand door te geven. Zo ontstaat er een live blog, die mensen tijdens de wedstrijd maar ook thuis of elders kunnen inzien. Men hoeft dus niet meer bij de wedstrijd te zijn om deze live te volgen. Deze live blog kan ook weer in de kantine op het scherm of op de website getoond worden.

Geen inlog nodig

Elk lid of bezoeker kan de app gratis downloaden. Men hoeft niet in te loggen. Er is wel een mogelijkheid om in te loggen ivm de vrijwilligersmodule. Als je pushnotificaties wilt ontvangen als vrijwilliger voor je komende dienst, dien je even in te loggen.

Statistieken

Als club heeft u inzage hoe vaak de app is gedownload en welke items binnen de app het meest worden bezocht.

Abonneren op je favoriete team

Krijg op je startscherm alle informatie van jouw favoriete of eigen team. U ziet dan onder andere team-informatie met trainingstijden, team-sponsoren, spelers, staf, afgelastingen, uitslagen, wedstrijdverslagen, programma, standen, etc.

Topscoorders, standen, routebeschrijvingen, veld, kleedkamer, etc.

De app zit boordevol functionaliteit, die we de komende tijd alleen maar gaan uitbreiden.

Geen jaarlijkse kosten

Er zijn geen jaarlijkse kosten aan verbonden, we vragen wel een eenmalige bijdrage van EUR 150 ex btw gezien de hoge ontwikkelkosten.

App los afnemen

Ook is het mogelijk om alleen de app af te nemen zonder ons narrowcasting product of website. Lanceerdatum half september 2017

Voor een voorbeeld zoek in de app store op VerenigingAssist en vul als testclub Everstein in. U kunt dan de app uitgebreid testen.

Android app mobiel
iOs app mobiel

VerenigingAssist biedt:

1. Volledig advertentievrij, volop ruimte voor uw sponsoren
  2. Programma, standen en uitslagen volautomatisch op uw app
  3. Pushnotificaties bij afgelastingen, nieuws of andere herinneringen (van bijvoorbeeld de vrijwilligersmodule)
  4. Nieuws en afgelastingen maar één keer invoeren en direct projecten op alle mediums: app, narrowcasting, website
  5. Bij afname website of narrowcasting mogelijkheid toevoegen van app, geen verhoging jaarlijkse kosten
clubapp, app, verenigingapp, verenigingclub app