Zelf een layout aanleveren door sponsor of interne ontwerper?

Gezien de vele leden, contacten en sponsoren van een verenigingvereniging is de kans groot dat daar een goede ontwerper bij zit. Sommige clubs willen een volledig eigen identiteit (en geen template), maar toch alle voordelen van het VerenigingAssist platform. Dan kan bijvoorbeeld een lid, lokaal mediabureau of webdesignbureau een ontwerp aanleveren. Dit gebeurt in samenwerking met ons op basis van een aantal (flexibele) richtlijnen.

Dit mediabureau kan dit op offertebasis doen of kan een stukje sponsoring zijn. In ruil voor het aanleveren van een ontwerp, kan tevens binnen dit ontwerp ruimte ingebouwd worden welke mediabureau of persoon de credits verdiend.

Wilt u als mediabureau of ontwerper de richtlijnen ontvangen waaraan het (responsive) ontwerp moet voldoen, stuur even een mailtje via ons contactformulier. Voor voorbeelden van custom made designs, zie: Custom made designs

Ook wij kunnen een design voor uw ontwerpen, als er geen contacten binnen de club zijn.

tags: custom made design, eigen ontwerp aanleveren, sponsor